«Фестиваль кар’єри» на ВДНГ зібрав понад 100 000 відвідувачів!
«Фестиваль кар'єри» на ВДНГ зібрав понад 100 000 відвідувачів!
У Києві на ВДНГ завершився чотириденний «Фестиваль кар'єри» — найбільша кар'єрна подія в Україні, що об'єднала молодь, студентів, батьків, ветеранів та всіх, хто перебуває в пошуках нової роботи, освіти, якісних змін у професійному житті й натхнення дії далі.
«Фестиваль кар'єри» став масштабним майданчиком, де перетнулися погляди на нові можливості з тими, хто їх пропонує. Загалом тут відбулося понад 200 подій — майстер-класи, лекції, професійні ігри, практичні заняття тощо — а також 145 експрес-співбесід.
Гості фестивалю знаходили роботу, записувалися на навчання, курси; проходили співбесіди й професійний рекрутинг на службу у військо, сили спеціальних операцій, поліцію, ДСНС або держслужбу; вчилися складати резюме, розвивали soft i hard skills; дізналися про стажування, перекваліфікацію, старт кар'єри в медіа, ритейлі, енергетиці, агробізнесі, IT та десятках інших напрямів, а також — планували повернення до професійної діяльності після військової служби.
Найпопулярнішими подіями фестивалю стали:
- Євген Клопотенко: #ПроТехNOW. Євген Клопотенко розповідав про власний шлях у кулінарії, важливість профтехосвіти, поділився історіями успіху своїх учнів.
- Панельна дискусія «Ветерани. Бізнес. Держава: економіка без бар'єрів». Міністерство у справах ветеранів обговорило роль бізнесу у створенні можливостей для людей, які пройшли військову службу.
- Воркшоп від monobank | Universal Bank: «Робота не для мене? Як змінити переконання і знайти справу до душі». Учасники навчалися долати власні стереотипи щодо кар'єри та отримали практичні поради для зміни професійного шляху.
- Інтерактивна презентація «Сільпо — більше, ніж супермаркет!». Команда показала, як створюють атмосферу унікальних супермаркетів, і розповіла про можливості розвитку для молоді й ветеранів.
- Воркшоп від Cambridge.ua: «Англомовний нетворкінг: як легко говорити з рекрутерами». Учасники відпрацьовували навички презентації себе англійською, готували elevator pitch та вчилися вести бесіди з рекрутерами.
- Презентація КП «Київтеплоенерго»: Кар'єрні можливості в енергетиці. Відвідувачам розповіли про перспективи роботи в найбільшому теплоенергетичному підприємстві України.
- Галузева панель «Професії майбутнього в системі МВД: можливості для кожного». Представники Міністерства внутрішніх справ України розповіли, як трансформуються професії в їхній системі та які кар'єрні шляхи відкриті для молоді.
- Лекція від 1+1 media: «Кар'єра з нуля: наш шлях до мрії». Спікери з 1+1 media поділилися порадами, як почати кар'єру в медіа, проходять стажування та перетворюють помилки на досвід.
- Воркшоп від 1+1 media: «Ефективна комунікація як ключ до успіху». Учасники дізналися про техніки комунікації, бар'єри у спілкуванні та навички лідера.
- Лекція «Кібербезпека & ІТ: місце можливе» від ITSTEP. Діти й батьки розбиралися, як захистити себе в інтернеті, що таке штучний інтелект і як він допомагає залишатися в безпеці.
Участь у фестивалі взяли 215 організацій, серед яких — провідні українські компанії, як-от «Сільпо», «Нова Пошта», «Київстар», monobank | Universal Bank; Збройні Сили України, розвідка, територіальна оборона, поліція, ДСНС, міграційна служба, органи державної влади; заклади професійної та вищої освіти, зокрема Київський авіаційний інститут, КПІ імені Ігоря Sikorsky, Києво-Могилянська академія, Київська школа економіки; громадські організації та благодійні фонди — ПОРУЧ, ГО «Навчай для України», «Життєлюб», Фундація Олени Зеленської.
До заходу також долучилися відомі професіонали у своїх сферах, зокрема Катерина Осадча, Євген Клопотенко, Ігор Смелянський, Артем Бородатюк, Гарік Корогодський та інші. Співорганізатором «Фестивалю кар'єри» виступила компанія Work.ua.
«Можливо з упевненістю сказати, що фестиваль вийшов вдалим і справдив очікування як учасників і партнерів, так і відвідувачів — і ми в команді щиро радіємо успіху цього надскладного комплексного проекту. З одного боку, це свідчить про гостру необхідність та важливість подібних базових фундаментальних майданчиків для усвідомлення роботодавців і талантів та професійної орієнтації людей. А з іншого — символ того, що поруч зі всіма викликами українці продовжують розвиватися і рухатися до амбітних цілей», — зазначає засновник «Фестивалю кар'єри» Євген Мушкін.
Загалом «Фестиваль кар'єри» відвідало понад 100 000 людей. Середній вік відвідувачів становить 28 років. Більшість гостей «Фестивалю кар'єри» працюють (65%) або навчаються (27%). Крім того, 60% мають повну вищу освіту.
Половина відвідувачів зазначили, що дізналися щось нове під час заходу, а майже третина (28%) змогли пройти співбесіду або знайти для себе нові можливості — роботу, навчання чи курси — прямо на фестивалі.
Переважна більшість відвідувачів підкреслили, що «Фестиваль кар'єри» справдив їхні очікування і повідомили про готовність порекомендувати його друзям і знайомим. Майже двом третинам гостей сподобалися всі активності фестивалю, також відзначали військову й авіаційну тематику, наявну інформацію про вакансії та кар'єрні можливості, лекції та воркшопи.
Центральною локацією «Фестивалю кар'єри» став легендарний пасажирський лайнер Ту-134 «Україна», встановлений посеред ВДНГ — як символ підкорення нових висот і джерело натхнення для молоді. Протягом фестивалю екскурсію на лайнері відвідали 3150 людей, а завдяки донатам гостей було зібрано 258 533 грн, які підуть на факультет дрона Київського авіаційного інституту.
Однією з найбільш популярних локацій фестивалю став простір Фундації Катерини Осадчі, який відвідали понад 5000 людей і гостей міста. Тут гості брали участь у зустрічах та обговореннях і проходили професійні консультації. Серед компетенцій, що обирали найчастіше: допомога іншим, розв'язання задач, мистецтво і творчість, технічні навички, підряхунки та обчислення, спілкування з людьми, планування й організація, а також концентрація.
Крім того, на «Фестивалі кар'єри» презентували дослідження «Індекс майбутнього: професійні орієнтації й розвиток підлітків в Україні», ініційоване Фундацією Олени Зеленської. Презентацію реалізовано у співпраці з KSE Institute та ЮНІСЕФ в Україні. Результати дослідження наглядно демонструють потребу створення для підлітків реальних можливостей — доступної професійної орієнтації, стажування, паралельних кар'єрних радників і середовища, де можна пробувати, помилятися й шукати себе без страху та тиску.
Наступний «Фестиваль кар'єри» на ВДНГ відбудеться 21-24 травня 2026 року.
Оновлення та детальна інформація буде доступна на офіційних сторінках фестивалю у Facebook та Instagram.